شربت پدی لاکت خواب اوره؟

۴ پاسخ

نه، پدی لاکت تقویتی و پروبیوتیکه.یعنی عصر و شب نباید بدی چون باعث میشه گازهای کوچیک تواید بششه تو شکمشون و یجورایی دلدرد بگیرن.

چون سرم اومده گفتم بگم 🥴

تقویتیه . گمونم انرژی میده

نه

فکر نکنم دختر من ک نمیخوابه باهاش

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات ۶ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۱۲ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی