شربت پدی لاکت تو یخچال چقد وقت میمونه

۶ پاسخ

کلا شربت بعد از باز شدن درش یک ماه قابل نگهداریه هر شربتی ک باشه

یه ماهه باید استفاده بشع

یه ماه

پدی لاکت تا دوماه بعد از باز شدن هم قابل استفاده اس مابقی قطره ها تا یکماه انتی بیوتیک ها هم ۷ روز اگه داخل یخچال بمونن تا ۲ هفته

باز شده باشه یک ماه

یکی تو سایت نوشته بود دوماه ولی من ی ماه میشه بیشترنمیدم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی