کلا شربت بعد از باز شدن درش یک ماه قابل نگهداریه هر شربتی ک باشه
یه ماهه باید استفاده بشع
یه ماه
پدی لاکت تا دوماه بعد از باز شدن هم قابل استفاده اس مابقی قطره ها تا یکماه انتی بیوتیک ها هم ۷ روز اگه داخل یخچال بمونن تا ۲ هفته
باز شده باشه یک ماه
یکی تو سایت نوشته بود دوماه ولی من ی ماه میشه بیشترنمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.