نبات داغ میدین به بچهاتون؟؟

۱۳ پاسخ

ن بابا هیچ وقت ندادم اصلا

بله گاهی

آره گلم از سومین روز تولدش دادم و همچنان هرروز صب میدم...

نه ندادم هیچ وقت

نه دخترم دوست نداره نمیخوره 😐😂

نه نبات داغ قند مصنوعیه اصلا نده

انيل وقتي ٤٠ روزش بود دكتر گفت نده
تا الان ندادم

قبلا زیاد میدادم

نه نمیدم

ن چرا بدیم

آره بعضی وقتا مثلا پشت غذایی که سنگینه مثل ابگوشت

اره من بعضی وقتا میدم دل درد میشه

واس چی

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی
مامان دلبر مامان دلبر ۲ سالگی
مامان اِلارا گلی مامان اِلارا گلی ۱ سالگی
مامان قلب مادر🫀 مامان قلب مادر🫀 ۱ سالگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱ سالگی
مامان دور دونه مامان دور دونه ۱۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی