۲ پاسخ

یه کوچولو با گرمای ماهیتابه اونم از دمای محیط دربیاد به سمت گرمی
خوبه

‌نه
من نمیزارم تو یخچال اگر بزارم یخچال هم یکم گرم میکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی