سلام قلوه را چجوری درست میکنید برا بچه هاتون

۱ پاسخ

پیاز سرخ میکنم
قلوه رو نگینی خرد میکنم
پیاز که سرخ شد با ادویه کم تفت میدم
ب دونه سیب زمینی ابپزم اضافه میکنم بهش و اب میریزم روش و میزارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی