۶ پاسخ

ماهی تازه رو‌نمک فلفل زردچوبه میزنم تو روغن حسابی سرخ میکنم

من یکم زرد چوبه میزنم نمک میزنم سرخ میکنم

مزه دار میکنم توی توستر میذارم

طعم دار میکنم سرخ میکنم

من با ابلیمو و پیاز و نمک طمع دار میکنم
بعد کف تابه کره میذارم ماهی رو میذارم رو کره و اون ابلیمو و پیازم باز میریزم رو ماهی یه کوچولو هم اب میریزم بپزه

من یه کم زردچوبه یه کم سماق سرخ میکنم یا یه تیکه بدونه تیغ جدا میکنم با برنج روغن زیتون شوید می‌زارم بپزه 🤩

سوال های مرتبط