۴ پاسخ

مزه دار میکنم میزارم تو ایرفرایر

یکم اب پز میکنم بعدش ریش ریش میکنم با برنج درست میکنم

مزه دار میکنم بعد هم با آرد و ادویه و زردچوبه و اینجور چیزایی سرخ میکنم همون مدلی خودمون میخوریم به اونم میدیم

من سرخ میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 ۲ سالگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان آریا جون مامان آریا جون ۲ سالگی