برنج و عدس پخته و آب قلم و نمک و زردچوبه و یه تکه چوب دارچین و میزارم با هم بپزه
اگر گوشت چرخ کرده یا پوره ماهیچه هم توش بخوام بریزم همه رو با هم می زارم بپزه آبش کار بره دم میکنم
حسابی نفخ عدس هارو بگیر فقط
من پیازو تفت میدم بهش چرخکرده اضافه میکنم تف میدم زعفرون و دارچین و نمک اضافه میکنم ی دونم سیب زمینی خورد میکنم تف میدم بهش برنج و عدس اضافه میکنم و اب میریزم تا بپزه تقریبا دوساعتی میزارم بپزه کامل چون ابکی تر و نرم تر از غذاهای خودمون غذا میخورن بچه هام
من پیاز و گوشت چرخ کرده رو با یکمروفن یا کره تفت میدم بهش زردجوبه و پودر دارچین میزنم و میذارم نیم ساعت لوزه بعد بهش برنج نیم دونه اضافه میکنم و کمی نمک
میذارم آبش تموم بشه و دم بکشه
عصاره قلم هم بهش میزنم
مثل مدلی که برای خودمون میپزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.