۱۶ پاسخ

هم سن *

سلام عزیزم میگم شما کدوم بیمارستان اصفهانو رفتی زایمان؟راضی بودی؟

فقط نمک میزنم ادویه به بچه خوبه نیست

من غذای جدا درست میکنم.‌چون غذای خودمونو بخاد بخوره‌قبل از اینکه سیر بشه، خسته میشه

ماهی آبپز میکنم میگو آب پزمیکنم سیب زمینی مرغ این چیزا آب پز دوست داره فردا بهش ماهی درست میکنم

بله من جدا درست میکنم غذای سفره کمی سفتن نمیخوره

گاهی اگه فست فودی باشه اره
دخترم زیاد نمیتونه غذای سفت بخوره عق میزنه من براش ماکارونی نرم درست میکنم و عدسی خیلی دوس داره ، دکترش هم گفت چون وزنش کمه هر طور دوس داره بهش غذا بده خوب له کن گاهی پوره کن

من ازیکسالگی غذاسفرع میدم

من جدا درست میکنم البته از غذا خودمون براش میذارم خودش بازی کنه بخوره

من کلا جدا درست میکنم .غذا خودمون نمیخوره😭

گاهی ا‌وقات

من اکثرن سفره ولی اگر غذای خودمون کنسروی یا چیز مفیدی نباشه براش درست میکنم جدا

من بعد یک سالگیش دیگه غذای سفره میدم اما خب گاهی براش جدا درست میکنم

بیشتر غذای سفره میدم بهش چون غذاش فرق بکنه فک‌میکنه چه خبره نیمخوره😂

گاهی اره

من از غذای خودمون میدم

سوال های مرتبط