شیاف پروژسترون چیه
گذاشتنش حس بد میده؟

۵ پاسخ

جای بچه رو سفت میکنه

عزیزم اگه دکتر تجویز کرده حتما باید استفاده کنی من تقریبا تا ماه چهارم داشتم و مقعدی هم استفاده میکردم ،برا کمردرد دل‌درد اوایل بارداری هم خیلی خوبه

نه حس خاصی نداره فقط چرب و چیلی میشی
من مقعدی میذارم کثیف کاری نداره
واژینال میگن کثیف میشه لباست

برای جلو گیری از سقطه
نه چه حس بدی

من درد داشتم دکتر بهم داده
همون شیاف معقدی
فقط واژینال میزاری
نه حس بدی نداره

سوال های مرتبط

مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری