شیاف پروژسترون سر ساعت میزارین ؟؟؟ یا قبل خواب ؟؟ درستش چیه؟

۶ پاسخ

من هر ۱۲ ساعت یدونه میزارم

من الان چون دکتر نرفتم هیچی ندارم
ولی سر بارداری اولم دکتر بهم داد شبا قبل خواب میزاشتم ربطی به ساعت نداره چون دیر زود میشه خواب
ولی اگه روزی دوتا ظهر ها که میخوابی بزار با شب که میخوابی

شبا موقع خواب ، ساعت مشخصی ندارم

بستگی داره روزی چندتا باشه. اگر یکی هست موقع خواب بذار چون دیگه راه نمیری و جذبش بیشتر میشه.

من سر ساعت نمیذارم همون موقع خواب میذارم

من هر شب ساعت ۱۱ میزارم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری