روزی چندتا شیاف پروژسترون می‌زارین به چه دلیل؟

۱۳ پاسخ

شبی یکی به خاطر طول سرویکس

روزی یکی کمر درد

منم قبلا بخاطر هماتوم روزی ۳ تا الان شده شبی یدونه
هماتوم رفع شده اما برای درد و جلوگیری از زایمان زودرس

شب تا شب یکی میذارم چون قبلا سقط داشتم

منم شبی یکی ب خاطر سقط ۶هفته و لکه بینی

شبی یکی بخاطر سرکلاژ ودلدردم

شبی یدونه سابقه دوتاسقط

شبی یه دونه شیاف و روزی دوتا آمپول، لکه بینی

هرچ دستور دکتر باشه عزیزم..ب من گفته اگر درد داری هر ۱۲ اگر ن هرشب بزار

شبی یدونه لکه بینی دارم

شبی یدونه بخاطر زایمان زود

۲ عدد
جفت پایین
هماتوم

روزی یه دونه لکه بینی دارم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری