۹ پاسخ

من برا بارداریشو داشتم خیلی ناراضی بودم اصلا ی مطب بدرد بخور نمیزاشت دیگ اشتراکم تمام شد نخریدم

نهه.

نه اصلا

بله داریم

ن بابا
من اکثرادیدم هرکی خریده ب شدت ناراضیه میگن مطلب خاصی نیستش همونایین ک خودمون بهتر از اینجا میدونیم

ن بابا

نه

بعضی وقتا میخرم. مثلا الان که شروع کمکی نزدیکه گرفتم تا از مطالب گهواره استفاده کنم.

نه.

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی
مامان ستین🦄 مامان ستین🦄 ۱۳ ماهگی