۸:۹۶۰/۰۰۰ این هفته تهران ازمایشگاه مسعود انجام دادم
من چندماه پیش ۶و۷۰۰
هفت پونصد
من حدود دوماه پیش ۹۵۰۰ 😩
این واجبه ازمایشش؟؟؟😳😳
۹ تومن
۹ تومن
۹تومن
من انجام دادم ۹تومن
۱۰ تومن
۹ تومن
٧٧٠٠
۹ تومن
۹ تومن بو من رفتم خیلی زیاده
من شنبه میرم نيلو گفته ۹ میلیون
ازمایش سلفری برای چیه؟چرا منو ننوشته دکترم؟
۹ تومنه
من صبح رفتم۸۸۷۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.