خانما کسی می‌دونه هزینه سلفری چنده بعد واسه چی مینویسن

۶ پاسخ

میگن ۸۵۰۰ هست

فک کنم ۱۱ و خورده ای باشه ،الان تعرفه ها بالاتر رفتن اگه بیشتر نشده باشه

حدود ۱۰باید باشه

من چند ماه پیش ۹،۵۰۰،۰۰۰ دادم

من اسفند ماه ۹۸۰۰ دادم میگن الان ۱۴ تومن اینا شده

من نه میلیون و دویست دادم اگر تو سونو عدد ان تی زیاد باشه برای بررسی دقیق تر که خدایی نکرده مشکل ژنتیکی و … نداشته باشه مینویسن البته شما الان هفتتون بالاست عموما برای هفته ۱۲ تا ۱۴

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی