برا طبیعی هم همینطوره برا سزارینم همینطور چرا
چون ۹ ماه خون اونجا جمع شده دیواره های رحم ریزش کرده ولی بچه جلو اومدن رو گرفته دور خون کیسه اب بچه و کلی عفونت جمع شده برا همین بو میده یکم تحمل کن زودی از بین میره
اره عزیزم حتی شفاف وکشدارمیشه
نه بو نداشت ولی خونریزی زیاد داشتم الانم ک پریودم تموم نشده🫠
من که اصن خون ریزی نداشتم تا پریود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.