مامانای سزکردین ببخشید شمام بوی خونریزیتون بده؟

۴ پاسخ

برا طبیعی هم همینطوره برا سزارینم همینطور چرا
چون ۹ ماه خون اونجا جمع شده دیواره های رحم ریزش کرده ولی بچه جلو اومدن رو گرفته دور خون کیسه اب بچه و کلی عفونت جمع شده برا همین بو میده یکم تحمل کن زودی از بین میره

اره عزیزم حتی شفاف وکشدارمیشه

نه بو نداشت ولی خونریزی زیاد داشتم الانم ک پریودم تموم نشده🫠

من که اصن خون ریزی نداشتم تا پریود شدم

سوال های مرتبط