شماهم خونریزیتون بوی بد میده😑😑😑😣

۸ پاسخ

برای من بو وایتکس میداد😐😂

من اصلان. ندارم خون ریزی هیچی نفهمیدم از بارداری و زایمان

اره بوی این داروچرک خشک کنا

آره شدید

ارععععع😮‍💨

اره عزیزم طبیعیه

روزای اول فقط بو میداد

نه بوی بد یعنی عفونت

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری