خانمایی که قندبارداری گرفتین چه علائمی دارین؟

۴ پاسخ

خشکی شدید گلو و دهان هم هست

دستشویی رفتن زیاد علائمش

علایم نداره تو ازمایش مشخص مبشه

تو آزمایش مشخص بود

سوال های مرتبط