۲ پاسخ

اکثرن پاهات داغ میشه تکرر ادرارتم زیاده البته بازم ازمایش بدی مطمعن تری

وقتی قندم میره بالا سرگیجه میگیرم و سردرد متاسفانه شیرینی زیاد میخورم و خودم نمیتونم کنترل کنم،🥹

سوال های مرتبط