اسم پسر شاهان قشنگه؟

۹ پاسخ

سلیقه ایه ولی من خوشم نمیاد

بااحترام سلیقه ی من نیس ولی خب زیاد دیدم ک این اسمو گذاشتن

مهم اینه پدرو مادر از اون اسم حال هوب بگیرن ..اون اسمو دوست داشته باشن.ربطی به فراوانی زیادش نداره
هر چی دوست داری بزار..مهم نباشه چندتا ازش وجود داره

خیلی زیباست عزیزم نامدار باشه گلم

این روزا بچه یا دختره یا شاهان

اسم قشنگیه اما حیلی تکراری مثله ستایش ی زمانی که همه میزاشتن

خیلی زیاد شده و قشنگم نیست

قشنگیه ولی خیلی الان زیاد شده هر کسی میبینی گزاشتع شاهان

آره خیلی قشنگه عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه کوچولو مامان شاه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا 👧و آریا🤰 مامان آنیا 👧و آریا🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی