خانوما اسم پسر شاهان قشنگه یا کیاشا؟🥲

۱۴ پاسخ

شاهان قشنگه اما خیلی تکراریه مثل اون سالی که ستایش پخش میشد همه اسم بچه هاشون گذاشتن ستایش شاهان هم اینجوری شده

قبل انتخاب ی ثبت احوال برو
شنیدم شاه اینا باشه نمیزارن
یکی آریشا انتخاب کرده نزاشتن بزارع

کیاشا

کیاشا 😍

شاهان

دوتاشون قشنگن من پسراولم اسم کیاشا برای داداشش انتخاب کردخ

کیاشا

شاهان

شاهان قشنگتره

کیاشا
شاهان دیگه خیلی زیاده

شاهان

شاهان بهتره

مام شاهان انتخاب کردیم

عزیزم ما همشهری هستیم
هم هفته هم هستیم
تحت نظر کدوم دکتری

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرچه👶🤍 مامان پسرچه👶🤍 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری