شاهان قشنگه اما خیلی تکراریه مثل اون سالی که ستایش پخش میشد همه اسم بچه هاشون گذاشتن ستایش شاهان هم اینجوری شده
قبل انتخاب ی ثبت احوال برو
شنیدم شاه اینا باشه نمیزارن
یکی آریشا انتخاب کرده نزاشتن بزارع
کیاشا
کیاشا 😍
شاهان
دوتاشون قشنگن من پسراولم اسم کیاشا برای داداشش انتخاب کردخ
کیاشا
شاهان
شاهان قشنگتره
کیاشا
شاهان دیگه خیلی زیاده
شاهان
شاهان بهتره
مام شاهان انتخاب کردیم
عزیزم ما همشهری هستیم
هم هفته هم هستیم
تحت نظر کدوم دکتری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.