منم برای بینیش که باز شه زیاد روشن میکنم
برا چی بخور میخای بزاری ؟
من همیشه دستگاه بخور روشن توخونه روزی یکی دوساعت روشن میکنم
من بخور سرد گرفتم براش چون سرما خورده اون مدل که همیشه تو خونه روشن باشه نیست
ما
دکتر برای بچه بزرگمم گفت همیشه روشن باشه
من✋🏻✋🏻✋🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.