چ مارک پوشکی خوبه ضد حساسیتم باشه

۱۲ پاسخ

من مولفیکس میبندمش

مای بیبی

مای بیبی از مولفیکس بهتره

مای بیبی

من دختر اولم به مای بی بی و مولفیکس و ... حساسیت داشت فقط پمپرز بهش میساخت اونم حدود ۸ سال پیش بسته ای ۲۵۰ میخریدیم الان فکر کنم میلیونی شده دیگه 😅😅😅
این یکی خدا کنه همین مای بیبی و مولفیکس بهش بسازه دغدغه مای بی بی نداشته باشم ، قیمت نجومیش یه طرف پیدا کردنش یه طرف

مای بیبی

مای بی بی

بستگی ب بچت داره عزیزم
مثلا همه میگن مولفیکس عالیه ولی بچه ی دخترخالم ب مولفیکس حساسیت داشت

من مای بی بی و مولفیکس گرفتم هرکی از اینا استفاده میکنه راضیه

مای بی بی

هانیز به نظرم بهتر از همست

مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۹ ماهگی
مامان فاطمه طلا مامان فاطمه طلا هفته سی‌ونهم بارداری