خانما برای ماه اول چ پوشکی خوبه؟ مارکش رو میگم؟

۳ پاسخ

مای بی بی عالیه من سر پسر اولمم کلا مای بیبی گرفتم

من مای بی بی گرفتم. چون برادر زادم تازه بدنیا اومده گفتن این خیلی خوبه حساسیت نداده.

مای بی بی

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی