صبحونه به نی نی ها چی دادین ؟ من مغزم قفل کرده 🤨😑

۹ پاسخ

من تخم مرغ آبپز کردم با موز و خرما و پودر سنجد ترکیب کردم

املت .تخمرغ و خرما. فرنی آرد برنج با جو دوسر وسیب درختی بهروز باز زرده تخم مرغ هم بهش اضافه میکنم بروز باز به این ترکیب شیر فندق اضافه میکنم کره بادوم زمینی .کشک زرد محلی خودمون

هیچی انقدر خسته بود دوباره خوابید 😅

جمعه ها حلیم

تخم مرغ آبپز نون چای تیلیت

خیلیم ک میخوره😒هرروزدرس میکنم نمیخوره امروزگفتم بیسکوییت بدم باشیر

نیمرو تخم بلدرچین

هرروز خامه میخوره

تخم مرغ آبپز🥲

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی