خانما هزینه سونو کالرداپلر چنده بیمه سلامتم

۸ پاسخ

۱۶۰۰بود

۱۵۵۰ .

من دکتر برام نوشت تو بیمارستان حالم بد شده بود ۱۳۰ تومن شد 😅فک کنم از همه کمتر

از. من ۱۵۰۰شد

این چه سونوییه؟همه باید بدن؟

من ۲۴۰۰ دادم

کلا آزاده
من ۱۷۷۰ دادم

۱۶۰۰عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی