دوستان تو سرماخوردگی چه داروهایی مجازه

۲ پاسخ

وای لعنت ب سرماخوردگی من همش سرفه دارم😭❤️‍🩹

من الان سرماخوردم فقط آزیترومایسین خوردم برا گلودردم ولی خیلییی زیاد مایع جات مصرف میکنم شیرم خشک نشه
میکن استامینوفن ساده هم میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلای مامان نیلای ۱۴ ماهگی