۳ پاسخ

منم دارم اما هنوز هیچ خبری نیست عزیزم

دهانه رحمت باز شده اگر ورزش و اینا انجام بدی که بیشتر باز بشه زایمانت نزدیکه اگر نکنب ممکنه تو همین مرحله استپ کنی

منم داشتم ولی چهل هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی