۶ پاسخ

اب کم میخوری اب بدنت کمه برا اونه حداقل ۸ ۹ لیوان اب بخور در روز

مال گرمی و کم آبی هست مایعات و خنکی بیشتر بخور

من از وقتی قرص ویتامین میخورم اینطوری شدم قرصی میخوری؟

عزیزم قرص ویتامین مصرف میکنی
اگه مصرف میکنی حتما بخاطر اونه منم وقتی قرص ویتامین میخورم رنگ ادرارم زردمیشه

مایعات زیاد بخور
آب بدنت کم هست

اب زیاد بخور، کم میخودی بخاطر همین

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهلم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هشتم بارداری