مامانا درد زیر شکم کمر و پهلو
و رونا برا چیه؟

۵ پاسخ

من چون همش به پهلو هستم درد دارم،لگنمم درد داره

منم سینه هام با نوکشون خیلی درد میکنن

منم همیجوزیم

با توجه ب هفتت رحم و لگن دارن بزرگ میشن

منم رون پاهام خیلیی درد داره اصلا نمیتونم بخابم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی