۷ پاسخ

من صب ساعت ۷ پاشدم گوشت گذاشتم ک بشه چلو گوشت
یهو ساعت ۱۲ تصمیم به ناهار نمیگیرم

سیرابی داریم

هم خودمون هم بچه ها گوشت گذاشتم برای کباب تابه ای

ماکارونی

ابگوشت دارم

آش رشته

واسه نی نی یا خودتون؟

من خودم حتی ناهار نون و پنیر هم می خورم😄

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی