سلام خوبین شیرخشک شماره 1 با 2 چه فرقی میکنه؟

۳ پاسخ

تفاوت هاشون خیلی کمه جوری که میتونین بعد ۶ ماهگی اگه زمانی شیر خشک مناسب سنش پیدا نکردین به طور موقت شماره ۱، ۲ یا ۳ رو جای هم استفاده کنید
مثلا نان ۲
انرژی و چربی و آهن کمتری داره
باقی موارد هم همینطوری، معمولا تو نان ۲ کمتره
ولی کربوهیدرات و لاکتوز بیشتری داره
خیلی تفاوتشون ناچیزه

شماره ۱ تا ۶ ماهگی
۲ برای ۶تا ۱۲ ماه

منم همینو میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی