۵ پاسخ

مثل درد پریودی میگیره ول میکنه

من ک اصلا نفهمیدم ک انقباض دارم😕
دستگاه ان سی تی نشون میداد ک انقباض دارم میومدن میگفتن درد نداری یا مثلا شکمت صفت نمیشه؟ میگفتم نع اصلا

ی درد شدید و نامنظم تخمدان و کمر در حد قطع نخاع درد میگیره😂

انقباض های کاذب که یهومیبینی مثل دردپریودولی شدیدترمیگیره وبچه خودشوبرای لحظه ای سفت میکنه ولی انقباض زایمان مرتب اتفاق میوفته به حدی که ممکنه دردپریوده باعث عرق کردنت بشه وبچه کلاسفت میشه مداوم سفته یعنی

من ساعت ۳ صبح ی درد حالت پریودی یا دردی ک وقتی ادرارو‌نگه میداری اونجوری گرفتم چندبار رفتم دسشویی دیدم فرق نکرد باز فک‌کردم‌سرکاحوردم هرچی گرم گیری کردم دبدم درم کم نشد تازه ب کمرو پاهاهم میزد

سوال های مرتبط

مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی