من از این گشادتر تن بچم میکنم
هرچی آزادتر بهتر
سایزِ چنده؟
نه من اتفاقا گشاااااد تنش میکنم راحت باشه
نباباخییلیم تنگه خیلی عالیه که
نه. اندازه س
نه بابا لباس زمستونی همینه دیگه تنگ نمیشه که
خوبه
نه خوبه لباسای اسپورت یکم باید شل وایسن
نه والا خوبه ک
نه دیگه خوبه اندازه اشه قشنگ
من از این بزرگتر هم میپوشونم که راحت باشه توش
نه
ن خوبه
ن گشاد نیست
نه خیلی خوبه
نه خوبه بچه زود بزرگ میشه بخوای نپوشونی سال دیگم کوچیکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.