آیفونیا با چی وصلین؟

فرزندپروری
بچه

۴ پاسخ

با هیچی نمیشع

وصل نمیشع بیصاب

منم واقعا حیرونم …

با این برا من وصل میشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی