بچم بستری شد براش دعا کنین زود مرخصش کنن

تصویر
۹ پاسخ

الهی بمیرم چرا نبردیش محسنی پور

ایشالله که به حق امام رضا زودتر مرخص شه خیلی سخته منم پسرم دوبار بیمارستان بستری شد خیلی سخته

انشالله که زود خوب بشه 🥺🙏

الهی ک زود خوب شه و ببرین خونه 😍

ان شاالله به حق ابروی حضرت فاطمه هرچه زودتر صحیح و سلامت مرخصش کنی ببری خونت

ای بابا چرا

انشالله زود مرخص میشه

عزیزم چرا ایشالله زود مرخص میشه
بیمارستان بیستونه؟

انشاالله زود خوب بشه.به سلامتی مرخص بشه

سوال های مرتبط

مامان سامی مامان سامی ۱۰ ماهگی