مامانا پاهای شماهم سرده همیشه؟

۹ پاسخ

کم خونی داشته باشی اینجوریه جوراب بپوشین

اررره

بله
باسنم‌اصن گرم‌نشده تا بحالا

دو تا جوراب پامه انگار نه انگار

من آره

من همیشه جوراب کاموایی پامه ت خونه همش لرز دارم😑

بیشتر اوقات ارع دستامم همینجوره از کم خونیه فکر کنم

اره انگشت پاهام انگاری تو برف هست

بله ....

سوال های مرتبط

مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه من👼🩵 مامان معجزه من👼🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری