اره دو روزه از چایی بدم میاد حتی بوش
اما میگن ربطی به جنسیت نداره
من ازاول ازچای متنفرشدم هنوزم نمیخورم
من اینطوری بودم هنوزم خوب نشدم زیاد
منم اصلا نمیتونم چای و نسکافه بخورم بدم میاد ولی نمیدونم جنسیتش رو
من چهار ده هفتم هنوزم ویارم آبه بخورم درجا پس میدم 😑ربطی به پسر دختریش هم نداره
من بودم
بچش پسرباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.