سلام کسی بوده ماهای اول تا۱۳هفتگی ازآب وچایی بدش بیاد بچش

۷ پاسخ

اره دو روزه از چایی بدم میاد حتی بوش
اما میگن ربطی به جنسیت نداره

من ازاول ازچای متنفرشدم هنوزم نمیخورم

من اینطوری بودم هنوزم خوب نشدم زیاد

منم اصلا نمیتونم چای و نسکافه بخورم بدم میاد ولی نمیدونم جنسیتش رو

من چهار ده هفتم هنوزم ویارم آبه بخورم درجا پس میدم 😑ربطی به پسر دختریش هم نداره

من بودم

بچش پسرباشه

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد