خانما پستونک ارتودنسی بی بی لند خوبه بگیرم؟؟؟

۶ پاسخ

بی بی لند عالیه خودم بی بی لند گرفتم👌🏻😊

پسرمن ازهمون اول این مدل پستونکو گرفت

والا منم میخواستم بگیرم ولی همسرم و اطرافیان میگن ب اون ی درصد ریسکش نمی ارزه دهن و فک بچه خراب شه

یعنی چی پستونک ارتودنسی چجوریه ؟ برای چیه نشنیدم تا حالا

اره خوبه منم گرفتم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری