۴ پاسخ

عادی منم دردشدید دارم زیر دلم ازدردنمیتونم راه برم..داغونم .فقط خداکمک کن این یه هفته تموم بشه.

شکم از بالا منقبض میشه .درد کمر و زیردل میگیری بعد ی دیقه ول میکنه

همون انقباضه برو دکتر

دکتر من میگفت دراز شو طاق باز دست بزار روش وقتی انقباض باشه کلش سفت میشه و منظمه

سوال های مرتبط