۶ پاسخ

پنتوپرازول ناشتا بخور

پنتوپرازول صبح ناشتا بخور

فاموتیدین ۲۰ بخور

عزیزم قرص پنتوپرازول خیلی برای اسیدمعده خوبه ..من اوایل بارداری می‌خوردم واقعا عالی بود...دکتر بمن گفته بود صبح ناشتا بخورم یدونه.

منم😥

دقیقا منم

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری