کم بخور و مدت زمان کوتاه بعدش نخواب
فکر کنم نعنا برات خوب باشه امتحان کن
فاموتیدین 20 درصدبخور
واییی خیلی بده خیلییی میفهمم
عادت عذایی تو درست کن البته منکه نتونستم😅 ولی میتونی شیر رو داخل لیوان استیل بریزی بزاری یخچال یخ بشه هروقت ترش کردی چند قلوپ بخوری اسید معدت رقیق میکنه دیگ احساس ترش کردن نمیکنی برا من خیلی جواب بود
شربت ادی ژل مخصوص بارداری از داروخانه بگیر بخور
من این سومین شیشه ادی ژل هست که میگیرم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.