کسی تجربه کیست تخمدان داشته🥺؟از چه نوعش بوده

۳ پاسخ

من داشتم خونی بود

من داشتم شکلاتی .ولی متاسفانه هیلی زیاد و بزرگ شدن و باعث نازاییم شدن مجبور شدم عمل کنم .یکماه بعد عمل هم باردار شدم

اره من داشتم از نوع شکلاتی که فقط باعمل درآوردن ده سانتم شده بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری