منم بلد نیستم لایکم کن بی زحمت
من اردو تفت میدم که بوی خامیش بره واب میریزم،وباید شروع کنی هم زدن،اگرهم نزنی اردهاگوله میشه ،باهمزن،هم بزن
بعدنبات بریز اخرسرم گلاب وزعفرون
نهایت نیم ساعت طول میکشه
آرد رو تفت بده رنگش گه عوض شد کره یا روغن زرد بریز توش زرد چوبه زنجبیل
و قرص کمر بریز توش بعدش بعدش آب بریز بذار بجوشه
وقتی داشت میجوشید یک تیکه نبات هم بنداز توش بذار قشنگ نبات باز بشه
وقتی به غلظت رسید آمادس
خاستی بزرک بریزی قبلش تو ی قابلمه جدا نیم ساعت بزرک با آب بزار بجوشه بپزه بعد ب کاچیت اضافه کن
چهار پنج تا قاشق ارد رو تفت بده چن دیقه رنگش عوض بشه بعد بهش روغن یا کره اضافه کن اونم چن دیقه سرخش کن بعدش مغزیجات نبات با آب ی سه تا لیوان آب بریز بزار رو شعله بجوشه(یسریا زردچوبه میریزن .یسریا بزرک میریزن .یسریا زعفرون )دلبخواهیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.