۶ پاسخ

ننو میگن بهتره.گهواره رو ممکنه بعضی از بچه ها قبول نکنن

ننو خوبه برای روزای اول عصای دستته اما عادت میکنه دیگه ول نمیکنه.

من هردوتاشوگرفتم

من فعلا برقی نگرفتم ولی پشیمون شدم تو طول روز ک مدام نمیشه تکونش داد برا خواب برقی بهتره ولی خب هزینش بالاتره

ننو
برقی فقط مدت کم استفاده میشه

والا تو شهر ما همش برقا میره ینی نمی‌تونیم زیاد استفاده کنیم از گهواره برقی🥴😂

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی