خانما از کی میتونم برای سونوی تشکیل قلب برم؟

۵ پاسخ

۶ هفته😍

6یا7 هفته

چرا همه باردارن😱

بین 8تا10 هفته برو، من زود رفتم قلبش تشکیل نشده بود انقدر استرس کشیدم

عزیزم خودت خواستی ؟
بعد چند روز تاخیر بتات ۱۰۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی❤ مامان ماهلین و تودلی❤ ۱ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری