۲ پاسخ

شايد كم دادي،شبافش هم خوبه البته هر دو دوز مناسب وزنش.

سرما خورده اسهاله یا فقط تب داره؟ اگه نبردیش ببر دکتر دلیلش مشخص شه

سوال های مرتبط