بلخره منم زایمان کردم. ۳۷ هفته ۴ روز 😊

۱۵ پاسخ

قدم نورسیده مبارک باشه نگرانت بودم دختر کجایی؟

مبارکههه گلم بسلامتی

کی نوبت ما شه🤣

خوش قدم باشه عزیزم وزنش چقد بود
پسر منم ۳۷ هفته و ۴ روز بدنیا اومد ۲۹۰۰ بود

از طبیعی راضی بودی؟؟

مبارکه عزیزم بچتو نذاشتن دستگاه زود نبود

مبارک باشه عزیزم

مبارکه سزارین کردی

راض موفیقتت چیه عزیز 😍😂

قدم نو رسیده مبارک باشه😍

مبارکت باشه عزیزم

بسلامتی
زایمان سخت بود چطور بود؟

قدم نورسیده مبارک گلم بسلامتی

بسلامتی عزیزم
پس چرا زده ۳۹ هفته

خوشبحالت که دکترتو راضی کردی بسلامتی عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان خانم عسگری مامان خانم عسگری ۱۰ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی