منم زایمان کردم ۳۷ هفته و ۳ روز

۸ پاسخ

مبارکه عزیزم
طبیعی یا سزارین
درد گرفت. کیسه آبت پاره شد.
میشه بگید من خيلی استرس دارم

طبیعی بودی شما؟
اگر اره چیکار کردین دهانه رحم بازشد

به سلامتی امپول ریه چند هفته زده بودی!؟طبیعی شدی یا سز

قدمش مبارک باشه عزیزم

منم دهانه رحمم باز شده میگن زودرس میشه ۳۶ هفته ۶ روز ام شما بچتون زودرس شد دستگاه رفت ؟

خوش به سعادتت خواهر

مبارکههه گلم
بچت دستگاه نرفت؟

چند کیلو بود نی نی

سوال های مرتبط

مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان نِـلا🪄🪽 مامان نِـلا🪄🪽 ۲ ماهگی
مامان مهدیار.دایار مامان مهدیار.دایار ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد