خوش به حالت
دست راستت روسر ما🤭
کاش منم ۳۸هفته زایمان کنم دیگه
به سلامتی مبارکه
قدم کوچولوت مبارکه انشالله جفتتون صحیح و سالم باشید همیشه 😘دعا کن ماهم زودتر بزاییم خسته شدم
چیکار کردی دردت گرفت
به سلامتی عزیزم
با آمپول فشار بود؟ سخته با آمپول؟
چون منم گفتن ۳۹ هفته ختم بارداری میدیم بخاطر قندت دردامم شروع نمیشه
ان شاءالله تن خودتون و نینی سلامت
عزیزم چن ساعت طول کشید پروسه زایمانت؟ با اپیدورال بود؟؟ امپول فشار زدنت یا کیسه ابتو پاره کردن؟ من زایمان اولمه منم قند دارم گف 38هفته بچه رو طبیعی بدنیا میاریم
سخت بود نه؟ 🥲یادم میفته تن و بدنم میلرزه🥲
ورزش می کردی؟
مبارکه وزن نی نی کوچولوچندکیلوبود
سونوگرافی ان تی چه تاریخی برات زده بود
بچه چندمتون؟
کیسه آب پاره شد؟
بسلامتی عزیزممم طبیعی؟؟
خداروشکر آفرین که تونستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.