۱۵ پاسخ

خوش به حالت
دست راستت روسر ما🤭
کاش منم ۳۸هفته زایمان کنم دیگه

به سلامتی مبارکه

قدم کوچولوت مبارکه انشالله جفتتون صحیح و سالم باشید همیشه 😘دعا کن ماهم زودتر بزاییم خسته شدم

چیکار کردی دردت گرفت

به سلامتی عزیزم

با آمپول فشار بود؟ سخته با آمپول؟
چون منم گفتن ۳۹ هفته ختم بارداری میدیم بخاطر قندت دردامم شروع نمیشه

ان شاءالله تن خودتون و نینی سلامت

عزیزم چن ساعت طول کشید پروسه زایمانت؟ با اپیدورال بود؟؟ امپول فشار زدنت یا کیسه ابتو پاره کردن؟ من زایمان اولمه منم قند دارم گف 38هفته بچه رو طبیعی بدنیا میاریم

سخت بود نه؟ 🥲یادم میفته تن و بدنم میلرزه🥲

ورزش می کردی؟

مبارکه وزن نی نی کوچولوچندکیلوبود

سونوگرافی ان تی چه تاریخی برات زده بود

بچه چندمتون؟
کیسه آب پاره شد؟

بسلامتی عزیزممم طبیعی؟؟

خداروشکر آفرین که تونستی

سوال های مرتبط

مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🎀 مامان هانا🎀 ۱۴ ماهگی
مامان مسیح 💙💙 مامان مسیح 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان مرصاد🤍 مامان مرصاد🤍 ۹ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی
مامان و‌ِسام👶🩵 مامان و‌ِسام👶🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی